generated by sloganizer.net

sunnuntai, syyskuuta 02, 2007

Sloggi perui peppukisan

Kerkesin jo innostua, kun löysin Taloussanomista jutun ruotsalaisen kalsarivalmistajan uudesta markkinointitempauksesta. Sloggi kehotti nuoria miehiä ja naisia lähettämän kuvia sloggipöksyillä peitetyistä hanureistaan. Arvelin, että nyt tärppää ja irtoaa mallisopimus meikäläiselle.
Seuraava juttu kuitenkin jo kertoi, että ruotsalaiset pelkäävät pedofiilien saavan käsiinsä ihmisten lähettämiä pyllykuvia, joita olisi netissä voinut äänestää. Niinpä sloggi perui kampanjansa ja sulki sivut, joilla en edes ehtinyt vierailla. Kampanja ei siis ehtinyt vielä Suomeen.

Sloggin Skandinavian markkinointijohtaja Sofie Lindahl-Jessen tuumi, että ruotsalaiset ovat liian säikkyjä. Sitä sopii myös miettiä, että ymmärtävätkö svenssonit, mitä tarkoittaa pedofilia. Harvemmin pedofilit ovat kiinnostuneita aikuisten hanureista.

Tero Pitkämäki nakkasi sitten 90.33 ja voitti maailmanmestaruuden. Hatun nosto. Kerkesin jo karsinnan jälkeen ajatella, että ei vain riitä hermo miehellä.

Tämän päivän kaunein maailmanmestari oli kuitenkin Kroatian Blanka Vlasic.
Ainut mikä ihmetyttää on se, että miksiköhän korkeushyppysuorituksesta julkaistaan suurin piirtein aina ainoastaan tällaisia kuvia.

Ei kommentteja: